פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום ליועצים...לאחרונה ניגשתי לבחינת הפסיכ' ,אני בן 32 ועובד,לדאבוני הציון שקיבלתי לא טוב ולא מספיק ללמודי משפטים שבהם אני חושק. הכיווןהכללי,כיוון שאני גר בצפון היה ללמוד במכללת צפת כיון שבשיקול הכלכלי זה הכי נח. לאור הציון,הם לא מקבלים אותי גם לא בתור חריג,אני מואד רותה ללמוד משפטים רק שאיני יודע עוד מה לעשות ,שכן,המכללות בארץ דורשות שכ"ל מופרזים ביותר... אשמח לקבל יעוץ והכוונה כיון שאני מאוד מעוניין ללמוד,האם ישנה אופציה של הלוואה על בשווי של כל שכה"ל ,והאם זה כדאי...תודה
לגבי ייעוץ פיננסי - יש לנו פורום ייעודי לכך - אתה מוזמן להיכנס ותקבל תשובה מקצועית: http://www.ilimudim.co.il/forum/5 כמובןשבמקביל אנחנו ממליצים לך לנסות לקבל מלגות מגופים שונים. חפש באתר www.milgot.co.il בעניין בחירת מוסד לימוד: אתה מזומן לפנות למרכז הארצי ללימודים ולקבל ייעוץ בהתאמה אישית - חייג עכשיו: 03-9700160 בהצלחה!
שלום רב. האם בדקת אם בצפת יש אופציה להלוואה מיוחדת לצורך לימודים עליה תתחיל להחזיר רק לאחר התואר. יש מקומות שישנה אופציה כזו (המכללה למנהל בראשל"צ - בשיתוף חברת ISL). מעבר לכך, שווה לבדוק אם יש הלוואות לסטודנטים. וכמובן יש את הנושא של המלגות. בהצלחה
אני נורא מודה לך על התייחסותך לנושא ועל תשובתך,בדקתי בחברת כלל ולפי מה שהבנתי מהם,ההלוואות הן גם ניתנות לפריסה ארוכת טווח וגם ניתנת האופציה להחזרה בתום תק' הלימודים.
יפה מאוד. אז קדימה ושיהיה בהצלחה! ואם יש לך עוד התלבטויות, אל תהסס.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור