פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אלון | 17:17  07/03/11
אני מאוד מתלבט בין המכללה למינהל לשערי משפט. דיברתי עם שערי משפט ואני יודע מה הם מציעים שם. אשמח לדעת איזה התמחויות יש במכללה למינהל ? האם יש דגש על הפן היישומי בלימודים ? מתקיימים פאנלים ? או סדנאות מיוחדות ? משהו שיעניק לי משהו מעבר/יתרון כשאצא להתמחות ?
שלום רב. המכללה למנהל מציע מספר רב של תוכניות ייחודיות (קליניקות שונות, סדנאות, עבודה בבית משפט) + אפשריות לנסיעה לחו"ל לסמסטר קיץ מקוצר (נסיעה ללונדון, בודפשט) וללמוד שם עם קבוצה מהמכללה ואפילו תוכנית בינ"ל של האו"ם והכול בשילוב יחס אישי מצוין. ראה למשל בלינק הבא: http://www.colman.ac.il/AcademicUnits/laws/main/Pages/default.aspx מעבר לכך ישנן תוכניות למצטיינים הן בחתך של בית הספר למשפטים והן בחתך של כלל בתי הספר במכללה. למה שלא תקבע פגישה במכללה עם מדור ייעוץ ותוכל להתרשם בעצמך וזו כבר הזדמנות להסתובב מעט ואולי גם להיכנס לשיעור או שניים (למשל קורס חוזים אותו אני מתרגל ...). בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור