פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום, אני מעוניינת להתחיל ללמוד בקריה האקדמאית קרית אונו השנה. אמרו לי שישנם מבחני קבלה כי איני עומדת בתנאי הפסיכומטרי... באיזה מקצועות המבחנים רק אנגלית ועברית? מהי הרמה שלהם? מישהו כאן עבר אותם.
שלומית מהקריה | 14:41  03/04/11
יש מבחני מיון בעברית (למתעניינים במשפטים) ומבחני מיון במתמטיקה (למתעניינים במנע"ס) בנוסף יש מבחן מיון באנגלית המשבץ לרמה באנגלית. אני מצרפת לינק למבחן לדוגמא באנגלית: http://ono.ac.il/wp-content/uploads/2010/12/Eng_Law.pdf במידה ויש לך שאלות נוספות, את מוזמנת ליצור קשר עם יועץ רישום שיעזור לך בשמחה, טל': 1-800-550-555 או 03-5311861/2 בהצלחה!
מבחני המיון באנגלית זה לא מבחן אמיר נכון?
לא מדובר במבחני אמיר, אלא מבחני מיון פנימיים שהקריה האקדמית אונו פיתחה.
ובאיזה רמה המבחן באנגלית, מהדוגמה נראה שמדובר בחמש יחידות ובטלפון אמרו לי שמדובר על רמת ארבע יחידות. בנוסף המבחן הוא מול מחשב, האם ישנה אפשרות לעשות את המבחן על גבי דף-לא נוח לקרוא טקסט במחשב ולענות על שאלות מולו.
ריקי, את יכולה לפנות ליועץ רישום, הוא בשמחה יענה על כל שאלה: 1-800-550-555 או 03-5311861/2. בנוסף את מזומנת להגיע ליום הפתוח שאנו מקיימים, מצרפת קישור: http://www.ono.ac.il/12660/ יום טוב:)
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור