פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום רב, שמעתי שקיימת תכנית במכללת נתניה של השלמה לתואר ראשון במשפטים בשנה וחצי לבוגרי תואר שני במשפטים ללא משפטנים באוניברסיטת בר אילן... האם התכנית קיימת? האם זה מוכר ע"י לשכת עורכי הדין? אילו תכניות מקוצרות יש לבוגרי תואר אקדמאי במכללות או באוניברסיטאות השונות? והאם אפשר לשלב אותם עם משרה מלאה?
מנהל פורום לימודי משפטים | 10:21  09/02/15
שלום רב. לגבי המועדים ומשך התוכניות יש לפנות ישירות למוסדות הלימוד. למיטב ידיעתי בסופו של דבר אתה מקבל תואר ראשון במשפטים שזה מה שנדרש כדי שתוכל לעשות תקופת התמחות. אנא בדוק זאת עם מוסד הלימודים כיוון שהם אחראים בסופו של דבר על העניין. באופן עקרוני, אני לא בטוח אם זה מקצר את העניין או לא אך אני מכיר כמה שעשו את המסלול הזה. השאלה למה ללכת במסלול הזה ולא במסלול הישיר והרגיל? רק מחמת קיצור הזמן לכאורה? דעתי היא שכדאי ללמוד תואר מסודר מהתחלה עד הסוף לקבל יסודות איתנים בקורסים החשובים והמרכזיים על כל המשתמע, קרי חובות קריאה, מטלות שונות ובחינה ולא לנסות לקצר זאת באופן הזה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור