פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
טטיאנה | 18:26  30/03/15
שלום רב, עשיתי וסיימתי תואר ראשון במשפטים עוד ברוסיה וכיום אני מתגוררת בישראל. לפי מה שהבנתי התואר לא כשיר לארץ, האם יש דרך להשלים או שאני צריכה להתחיל את הלימודים מחדש בארץ? תודה מראש.
מנהל פורום לימודי משפטים | 21:03  01/04/15
שלום רב. יש ליצור קשר עם המדור להכרה בתארים אקדמאים מחוץ לישראל ולברר עימם. דרכי התקשרות עם המדור: טלפון: 02-5882540 (מענה טלפוני בשעות קבלת קהל בלבד) פקס: 02-5823042 דוא'ל:degreerec@savion.huji.ac.il כתובת למשלוח דואר: המדור להכרה בתארים זרים הפקולטה למשפטים האוניברסיטה העברית הר הצופים ירושלים 9765418 שעות הקבלה: ימי חמישי בין השעות 09:00 ל-13:00 ראי גם: http://law.huji.ac.il/talmidim.asp?cat=2156 בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור