פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום, רציתי לדעת אם אני מסיימת לימודי תואר של קרימינולוגיה עם סוציולוגיה/פסיכולוגיה, האם אני יכולה לעשות הסבה לתואר שני במשפטים או בתחום על מנת להרחיב את תחומי מעגל העבודה?
מנהל פורום לימודי משפטים | 21:58  13/07/15
שלום רב.ישנו תואר שני במשפטים ללא משפטנים (כלומר לי שאין לו תואר ראשון במשפטים). זה קיים בבר אילן וגם במכללה למנהל ואולי בעוד מקומות. ככלל אם את מתכוונת לעבוד במגזר הציבורי זה תואר שבדר"כ שווה גם לגמול וזה יכול לשפר את ההכנסה ברוטו. השאלה כיצד זה יעזור לך? וזה תלוי במה שאת רוצה לעשות. על אילו כיוונים חשבת? לפי זה אנסה לחשוב עמך אם זה כדאי או לא. באופן עקרוני זה לא מזיק לקורות חיים אבל אולי יש לימודים שהם לאו דווקא אקדמיים פרופר שאפשר לקחת וזה תורמים לא פחות. למשל יש תואר שנקרא תואר בלימודי משפחה (תואר שני) שמתקיים במכללה למנהל שיכול להוסיף לך. אולי לימודים אחרים שקיימים היום בשוק העבודה. כי התואר השני במשפטים הוא נחמד ומרחיב את הדעת אבל אני לא בטוח שהוא מוסיף הרבה מבחינה מקצועית. מה יעזור לך לקריירה ידע מסוים שתלמדי בדיני חוזים או קניין? וכאן חוזרים לשאלה. מה את רוצה לעשות? אשמח שנמשיך לשוחח על כך.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור