פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום אני בת 37 אמא ל 4 ילדים . הקטן בן שנה ו 4 חודשים .. כל חיי אני חולמת מגיל מאוד צעיר ללמוד משפטים .. יש לי תמיכה מלאה מבעלי ללכת ולהגשים החלום. אני עובדת משרה מלאה חוזרת ממש מוטשת מהעבודה ישר הביתה למשמרת ב שממש לא פשוטה אין מנוחה בכלל רוצה מאוד ללמוד משפטים כנרשמתי בכיתי מאושר ... מתרגשת לקראת תחילת הלימודים .. אך ... חוששת נוראאא מהלימודים !! האם קשה האם מסובך האם אתחרט האם אכשל האם עשיתי את הצעד הנכון ???? כל הזמן השאלות האלהה החששות גוברות ומהולות בהתרגשות עצומה של כן אני הולכת לעשות את זה שום דבר לא יעמוד בדרכי ושוב חוששת סיימתי לימודים ב 98 לא זוכרת כלום באנגלית ...בטוח אכשל .. זה יפריע לי ללמוד משפטים .. אהיה עסוקה באנגלית כל הזמן פחד פחד .. מה עושים ??? האם זה ממש קשה האנגלית?? ולימודי משפטים .. ??
מנהל פורום לימודי משפטים | 21:26  26/10/16
שלום רב. יש משפט שאומר כשהגלים מתחזקים - החזקים מתגלים ... איפה נרשמת? כמי שלימד במשך מספר שנים סטודנטים בגילך וגם מבוגרים יותר במסלול לאקדמאים במכללה למנהל, הדבר הבולט ביותר שהיה הוא ההנאה הרבה שהם הפיקו מהלימודים. הדבר נבע בין היתר מיחס חם שקיבלו מסגל ההוראה וסגל העובדים אך גם מתפיסת עולם בוגרת יותר שעמה מגיעים אנשים בגילך ללימודי משפטים וניסיון חיים. כל אלו הופכים את הלימודים לא למעיקים בכלל אלא למאתגרים. יש גם שינוי בקרב משרדי עו"ד שערים לתופעה וסטודנטים בוגרים שלי התקבלו למקומות מצוינים שאף אחד לא היה חושב כך לפני 10-15 שנה. אנגלית היא די בשולים בלימודי משפטים. לפעמים יש קורס בחירה באנגלית אבל זה נדיר ולא חובה. כדאי מאוד לקרוא חומרים באנגלית כדי לשפר את הידע שלך אבל אם את עומדת בתנאי הסף של אנגלית לא צריכה להיות כל בעיה. די מהר תמצאי לעצמך קבוצה קטנה ותומכת של חברים לספסל הלימודים ותראי שהדברים מסתדרים. תצטרכי כמובן למצוא מאגרי זמן חדשים שלא העלית בדעתך אך הם קיימים, מחכים שתגלי אותם. גם לא יקרה שום דבר אם תפרסי את התואר לעוד שנה אם תראי שהבית והעבודה לוחצים יותר מדי. כדאי להגיע בגישה מאוד רגועה ולא להתרגש מבליץ העבודות שיגיע באמצע הסמסטר בערך. תעשי את המיטב ותזכרי ליהנות מהדרך. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור