פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום רב, אני רו"ח בתחילת דרכי כמעט 30 , מתלבט רבות מה ללמוד כעת והייתי שמח לשמוע כיוונים: אני מתלבט בין: 1.תואר ראשון במשפטים - במרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג 2.תואר שני בחשבונאות&תואר שני במנה"ס- באוניברסיטת בר אילן(שני תארים שניים בשנתיים) כרו"ח שניהם יכולים לתת לי ערך מוסף בעתיד כמובן שמשפטים זה 3 שנים + התמחות שנה + מבחן לשכה והשני תארים בבר אילן הם יחד שנתיים וחצי של לימודים. מאוד מתלבט מאחר ושניהם מעניינים ומרתקים..
מנהל פורום לימודי משפטים | 07:42  14/11/16
שלום רב. ראשית צריך לבדוק אם תואר שני בחשבונאות ותואר שני במנה"ס מהווים יתרון לעתיד לבוא. נניח בקרב בנקים, חברות השקעה, חברות ביטוח, חברות ממשלתיות וכד'. קח למשל משרה רואה חשבון במחלקת תפעול ניירות ערך של אחד הבנקים שבדקתי. אלה הדרישות: תואר ראשון ראיית חשבון/ משפטים עם התמחות במיסוי, רקע במיסים ובשוק ההון. משרה אחרת בתחום הרגולציה של חברה גדולה (דלויט) כותבים שמעבר לרו"ח - רקע משפטים/ בנקאות- יתרון. אלו רק הדגמות מתוך מאות משרות שקיימות. יש משרות שמשפטים נחשב יתרון ויש משרות שבכלל לא. תואר במשפטים הוא מאוד כללי ולא ממוקד כל כך ולא יודע אם כדאי להשקיע עכשיו 3 שנים + 1.5 שנים התמחות (כבר לא שנה...). קשה לדעת היום איזה יתרון יקדם אותך יותר בעתיד הקרוב בשוק התעסוקה אבל אני הייתי ממשיך איפה שיש לי יתרון יחסי - ראיית חשבון. אני יודע שיש מסלולים מיוחדים לתואר שני במכללה למנהל שם אני מלמד למשל בתחום היזמות, מימון, מסלול בינ"ל ועוד ואולי אלו דווקא ייטבו עמך יותר. הייתי ממליץ לבדוק אילו משרות קיימות היום ומה מבקשים וכן להתייעץ עם רו"ח וותיקים יותר בתחום איזה תואר שירת אותם טוב יותר וקידם אותם. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור