פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום לכולם, היום הייתי במכללת ג'ון ברייס- והציעו לי קורס שכולל מאוד מאוד הרבה תחומים- כגון על מערכות הפעלה, שרתים, אקטיב דירקטורי מבנה רשת ותשתיות WINDOWS SERVER ועוד.. השאלה אם יש עבודה בתחום זה? האם יש ביקוש גדול? או שנורא קשה למצוא בזה עבודה אחרכך? או שעדיף לי ללמוד בהתחלה טכנאי PC לקבל תעודה ולהתקדם מישם? (יש לי רקע במחשבים- עבדתי בעבר בחנות מעבדה למחשבים) תודה על הקדשת הזמן :)
למדתי קורס דומה(ניהול רשתות ואבטחת מידע)בהתחלה חיפשתי בכמה מכללות עד שהבנתי שיש מכללות(בלי פרסומות פשוט תחפש על זה) שנותנות התחייבות לעבודה(חותמים על חוזה ממש) הקורסים האלה שווים רק אם זה במקום שבסוף יוצא לך משו ביד..שאפשר ללמוד בהתחלה תקופת ניסיון לפני שאתה משלם את כל הכסף ושמתחייבים לעבודה..בזמנו (לפני שנה) באמת סידרו לנו ראיונות עבודה, בעיקר ל-HELPDESK אבל גם לתפקידי אבטחת מידע..צריך להשקיע אבל בסוף התחלתי לעבוד בזה וסך הכל מבסוט..בהצלחה
סגור