פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אני רוצה לדעת על רמת המתמטיקה והפיזקה בלימודי הנדסאי חשמל יש לי שלוש יחידות מתמטיקה האם זה יספיק לי בלימודים ואסתדר בלימודים? האם רמת המתמטיקה גבוה ? ואני לא למדתי פיזיקה האם זה ישפיע על הלימודים.אני רוצה ללמוד הנדסת חשמל אבל מפחד ממתמטיקה אבל יש לי רצון ללמוד אבל אני לא כל כך במתמטיקה יש לי שלוש יחידות בציון70 זה יספיק לי.מפחד ממתמטיקה מקווה שתיתן לי תגובה ותעזור לי בהחלטה תודה רבה
מכון טכנולוגי חולון | 11:40  03/04/11
שלום, רמת המתמטיקה בהנדסת חשמל וכן הפיזיקה, הינן ברמה גבוהה. מדובר ברמה של 5 יחידות לפחות ואף למעלה מכך. יחד עם זאת, אם אתה מעוניין ללמוד הנדסת חשמל, אך חושש מפני המתמטיקה בתואר, תמיד תוכל לעשות מכינות השלמה. מכינות אלו, מתחילות מן הבסיס, ובהדרגה מתקדמות עד לרמה של 5 יחידות. המכינות יכולה להוות אינדיקציה עבורך האם תחום הנדסת חשמל על כל תחומי המדעים שהוא מכיל ,יכול להתאים לך. כעת רק נותר לך לברר על מקומות בהם ישנה מכינה בימים ובשעות הנוחים לך. שיהיה בהצלחה!
סגור