פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום. אני רוצה להתקבל לחוג להנדסת תעשייה וניהול באונ' תא. הסכם שלי לא מספיק גבוה וגם אין לי בגרות בפיזיקה. הסכם שלי הוא 640 , והסכם הדרוש הוא 661. הבנתי שאונ' תא יש מכינה מקוצרת של הנדסה ומדעים מדוייקים , הנמשכת 4 חודשים - מתחילת ועד סוף סמסטר ב' . בשביל להתקבל למכינה דרוש תעודת בגרות מלאה + פסיכו מעל 600 נראה לי + מת' 4 יח' לפחות בציון 70 ומעלה + פיזיקה 3 יח' בציון 70 ומעלה. יש לי את כל התנאים , חוץ מבגרות בפיזיקה. עכשיו, רציתי ללכת לייעוץ באונ' , ולדבר איתם ולנסות להיכנס למכינה הזו גם בלי הבגרות בפיזיקה , ולהגיד להם שאני התחלתי ללמוד פיזיקה ברמה של 3 או אפילו 5 יחידות לבד, כדי שאני אבוא למכינה ואדע מה הולך שם. בשביל זה רציתי לדעת - איפה \ איך אפשר ללמוד פיזיקה ברמה של 3 יח' לבד? יש איזשהו ספר שאפשר ללמוד ממנו + לתרגל ? אולי יש אופציות אחרות? באינטרנט ? אתם חושבים שהאונ' תוכל לבוא לקראתי ? יש לי פסיכומטרי 695 , וגם 5 יחידות במדעי המחשב שהוא גם מקצוע מדעי... רק את הפיזיקה אין לי... מה אתם אומרים ? תודה !
היי שאול, קצת קשה לדעת מה תהיה ההחלטה של האונ' בבדיקת הנתונים שלך, אני מאוד ממליצה לך, לפנות לאוניברסיטה ליעוץ ולבדיקת נתוני קבלתך, במידה ולא תימצא מתאים הם יוכלו להמליץ לך, מה לשפר והיכן, אולי אף יכולו לפרט את הנושאים בפיסיקה שאתה צריך להשלים ולכוון אותך יותר במפורט המון בהצלחה רלי
סגור