פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
באיזה מכללה כדי ללמוד הנדסת אלק' ,כאשר השיקול הוא לפי שוק עבודה בעיקר. הכוונה באיזה מכללה לאחר סיום תואר יהיה יותר קל להתקבל לעבודה בתחום הנ"ל? והתלבטות היא בין מכללת HIT או שנקר?
ראשית אציע לך להגיע לימים פתוחים להתרשם בעצמך ולבדוק! בהתאם למה שציינו כאן חברי הפרום, בעת בדיקת מוסדות הלימוד השונים, מובאים ההבדלים ברמת המוסד, סוג התואר ואיכותו, ההתמחויות המוצעות , מסלול לימודים (גמיש/רגיל) וכן היחס אותו תקבל ממוסד הלימודים. תחום הנדסת האלקטרוניקה הוא למעשה כותרת לתחומים רבים כמו מיקרואלקטרוניקה, אלקטרו-אופטיקה, בקרה, תקשורת, ביו אלקטרוניקה, הנדסת הספק, אנרגיה חלופית וזרם חזק. כל אחד מתחומים אלה מכיל בתוכו תתי התפצלויות רבות ומרובות. המכון הטכנולוגי נחשב למוביל בתחומי הוראת הטכנולוגיה המתקדמת – מהיבטיה המדעיים המקצועיים, הכלכליים והתרבותיים. המכון מקפיד על רמת הוראה מתקדמת , מעבדות משוכללות המחוברות לתעשייה וסגל מיומן המעניק יחס אישי לסטודנט. הפקולטה מכשירה מדי שנה מאות בוגרים בתחומי ההנדסה, אשר משתלבים בתעשיות המובילות בהצלחה רבה. הדגש בלימודים הוא על ידע תיאורטי לצד ידע מעשי לשם כך מפעילה הפקולטה מעבדות מתקדמות להוראה ולמחקר ומשתפת את הסטודנטים במחקרים של חברי הסגל . בעידן בו מחזור חייו של פיתוח טכנולוגי הינו קצר ביותר, טכנולוגיות לובשות ופושטות צורה במהירות שיא ולכן, הביקוש למהנדסים ימשיך ויגדל. שמו הטוב של המכון במגזרי התעשייה השונים הביא לכך שהביקוש לתחום דוגמת זרם חזק במכון הטכנולוגי חולון נשאר גבוה ויציב לאורך השנים. חשוב לציין כי במכון פועלת היחידה להכוון תעסוקתי, אשר תפקידה הוא לשלב את בוגרי המכון ואת הסטודנטים בתעשייה. אנו מקיימים ירידי תעסוקה, שולחים דרך קבע משרות למייל האישי וכן מקיימים ימי עיון מרוכזים ומפגשי זרקור של חברות שונות. שיהיה בהצלחה!
סגור