פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום, יש לי אפשרות ללמוד הנדסת מכונות באוניברסיטת תל אביב או במכללת אפקה ביררתי קצת וחלק מהאנשים אמרו לי שהיוקרה של האוניברסיטה כבר לא נחשבת כמו פעם, מכיוון שבמקומות עבודה עכשיו לא מסתכלים רק על הקורות חיים, אלה נותנים סוג של מבחן פרקטי כדי לראות שאתה באמת מוכן לעבודה ולא סתם יודע תאוריות...ופה בגדול כן יש עדיפות למכללה. ופה הדילמה, מה אומרים ?
שלום, הלימודים במכללה האקדמית להנדסה בירושליים מכינים את הסטודנט לא רק ללימודים ולסיום התואר אלא גם לכוונו לתעסוקה שלאחריה. המכללה מכוונת תעסוקה ואמצעים והמעבדות מותאמות לשוק העבודה. נשמח למסור פרטים נוספים: 02-6588000 שלוחה 1.
אני לומדת במכללה קורס שמאות מקרקעין ואני אוהבת ללמוד במכללה. אוניברסיטה נראה לי גדול מדי. חוץ מזה אני לא חושבת שיש כבר כזה הבדל. ואגב אני מאוד ממליצה על הקורס של שמאות, התאהבתי במקצוע, אתה יכול לראות - http://www.jce.ac.il/category/shamaut_mekarkein חוץ מזה שיהיה בהצלחה.
סגור