פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
דוד | 09:58  09/03/15
שלום רב, אני שוקל ללכת וללמוד הנדסאי רכב, וכדי לעזור לי להחליט האם זה הדבר הנכון בשבילי יש לי כמה שאלות 1. מה אפשרויות התעסוקה בתחום זה? 2. האם יש אפשרויות קידום בתחום ודברים להתפתח איתם? 3. האם ישנם מקומות עבודה מסודרים או חברות גדולות מוכרות אשר מתעסקים בכאלה תחומים? (המטרה היא לא לעבור בין עבודות אלא לחפש משהו יציב). 4. מה פחות או יותר השכר בתחום? 5. מה דרוש כדי ללמוד זאת והאם מדובר בלימודים קשים? 6. ואיפה ניתן ללמוד את התחום הכי קרוב לרמלה והשפלה? ממש אשמח לתשובה תודה רבה רבה התשובות יעזרו לי מאוד לקבל החלטה!
אמיר | 22:45  03/05/15
כהנדסאי מכונות רכב אשתדל לענות באופן המדויק ביותר שאפשר כמובן דעתי אינה מייצגת בהכרח. 1. תעסוקה- יש עבודה בתחום, יש כמה משרות שנחשבות לטופ של הענף בארץ, החל מיועץ שירות, טכנאי דיאגנוסטיקה ועד למשרה מאד מעניינת של תפקיד במחלקה הטכנית של יבואן רכב, משם אפשר להתקדם עוד, מנהל טכני, מנהל מוסך ואפילו מהנדס חברה תלוי כמה אתה מקצועי. 2. אפשרויות קידום קיימות. 3. החברות "הנחשקות" בתחום אלה הן יבואניות הרכב, שם העבודה יציבה יותר עם אופציות קידום תלוי בך וביכולות שלך. 4. שכר התחלתי- החל מ 8000 ברוטו. 5. לימודים- מאד מעניינים בעיני, זו מגמת מכונות מעולה מבחינת קורסים. יש קורסים גם קשים ופחות מעניינים שצריך לצלוח אותם כמו בכל תואר. אנגלית אנגלית אנגלית, הנדסאי רכב טוב יודע אנגלית טכנית ברמה מאד גבוהה. היה לי פעם ראיון באנגלית למשרה גבוהה. אחרי כל הדברים הטובים שכתבתי אתה חייב לדעת, אם זה מה שאתה רוצה באמת ולקחת בחשבון שלא קל למצוא עבודה טובה, אתה יכול למצוא את עצמך בקלות עובד כמכונאי לכל דבר. אתה צריך לשאול את עצמך אם אתה מוכן להתחיל מלמטה אף אחד לא מבטיח לך עבודה טובה ישר. אני חושב שאם אתה בחור עם ראש לך ישר ללמוד למהנדס ולא הנדסאי
סגור