פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום לכולם, התקבלתי למסלול הנדסה אזרחית בטכניון לשנת הלמודים הקרובה. אני מתלבט מאוד אם ללמוד במסלול של שנתיים בירושלים ושנתיים בחיפה או ארבע שנים רצופות בחיפה. ההתלבטות שלי היא לגבי מה קורה כאשר לא עוברים קורס? האם יש קורס נוסף במכללה או רק בטכניון עצמו? איך המכללה מבחינה חברתית? והאם התואר כולו מטעם הטכניון? האם לא יוזכר בשום מקום "המכללה האקדמית להנדסה עזריאלי"?
גיא שלום, יש מספר יתרונות ללמוד במסלול ירושלים: הראשון - מי שלומד במסלול ירושלים זכאי לשנה ראשונה מטעם הכוונה לחיילים משוחררים במידה וישתחרר החל מ2010. שכר הלימוד בשנה הראשונה מוחזר לפקדון הצבאי. היתרון השני- כיתת הלימוד במכללה היא יותר קטנה משמעותית מהטכניון, מה שמאפשר למידה בקבוצה קטנה יותר ויחס אישי יותר מבחינת המרצים. חשוב לציין שזהו תואר של הטכניון וכן גם המרצים, והמכללה משמשת כמעיו גורם אדמיניסטרטיבי בלבד, אך אם הטכניון בחר לשתף פעולה עם עזריאלי, זה מעיד על יוקרת המקום. במכללה קיימת אגודת סטודנטים שדואגת לרווחת הסטודנט ולקיום אירועים חברתיים. אני מזמינה אותך להגיע למכללה ולהתרשם מההווי ומהמקום עצמו. במידה ואתה נכשל בקורס שמתקיים בשנתיים הראשונות במכללה ,תוכל לחזור עליו במכללה. אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת , 026588087 שרון
סגור