פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
שני | 09:36  18/01/11
יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה ממוצע 84. מה אפשר לעשות עם זה? כל דבר יתקבל בברכה. (עדיפות למקצועות הטיפול בילדים) ***אם היה לי 85, מה אז יכלתי לעשות? (עוד לא סגרתי את התואר) תודה!
נועה לביא | 10:54  19/01/11
שלום רב, תלוי מאוד מה את מעוניינת לעשות. אפשר להמשיך ללימודי תעודה בתחומים שונים הקשורים לטיפול (חפשי באינטרנט) בנוסף, אפשר להמשיך לתואר שני במנע"ס. במסלול האקדמי יש תואר שני במש"א ובפסיכולוגיה עסקית. אם ממוצע הציונים שלך הוא 85 אולי את פטורה מבחינת ה GMAT, על כך באפשרותך לקבל תשובה אצל יועצות הלימודים אקדמי*. בהצלחה
אני מעוניינת *רק* במקצועות הטיפול. ועדיף בילדים. חיפשתי המון באינטרנט, למיטב ידיעתי, אין מה לעשות עם תואר בממוצע כזה. נכון?
סגור