פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
שלום, כפי שהבנתי לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה זה רק חצי הדרך במסלול הארוך, אני מעוניינת להתחיל ללמוד לתואר ראשון כשהמטרה הסופית היא להמשיך ללימודי פסיכולוגיה קלינית של הילד. רציתי לדעת האם החוג החדש של המכללה למינהל מספק מגוון של קורסים שמתאימים להתמחויות שונות בעתיד או שהמסלול מתמקד יותר בהכוונה לפסיכולוגיה קלינית ?
נועה לביא | 12:03  24/01/11
שלום רב, בתכנית הלימדים תיחשפי לקורסי חובה בתחום כמו גם לקורסי בחירה וסמינריונים אמפיריים בתחום הפסיכולוגיה הקלינית וחלקם גם קלינית של הילד. כבנוסף, תלמידי שנה ב ו ג המעוניינים בהתמחות קלינית יוכלו להשתתף בפעילות שטח במוסדות שונים העוסקים בטיפול, דבר החשוב אף הוא למעוניינים ללמוד קלינית בתואר שני. כידוע לך בועדת הקבלה לתואר שני תידרשי להציג את אחד המחקרים בהם עסקת. אצלנו בחוג תידרשי ללמוד שני סמינריונים אמפיריים וכך תשתתפי בשני מחקרים אותם תוכלי להציג. ביום הפתוח נראה ,בין היתר, כיצד תכנית הלימודים שנבנתה ע"י ראש החוג תוביל את בוגריה לבחריה מושכלת של מסלול הלימוד המתקדמים בפסיכולוגיה וכיתד תכשיר אותם בצורה המיטבית לכך. היום הפתוח שלנו יתקיים ב 18/2 החל מ 9:00.
סגור