פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
ציון | 01:15  28/01/14
שלום, אני מתעניין בלימודים בגרמניה, הנדסת מכונות בשפה האנגלית. הייתי כבר בפגישת ייעוץ ומצאתי קמפוס בשם rhein waal אשר תואם את כל דרישותיי מבחינת עלויות ושפה. רציתי לדעת קצת פרטים מעבר על הקמפוס, החיים באיזור, החיים הסטודיאנטלים והאם יש עוד ישראלים שלומדים שם? תודה מראש, ציון
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 07:13  28/01/14
איפה עשית פגישת ייעוץ?
ציון | 09:14  28/01/14
בית הספר האמריקאי
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 10:12  02/02/14
אני הייתי נזהר מלקבל ייעוץ מגורמים שאינם בקיאים בתחום
ציון | 11:42  02/02/14
קצת אבסורד שפורום אשר נוצר לתת מענה לסטודנטים בתחילת דרכם הפך לעסק מסחרי. היה עדיף שהייתם רושמים בתחילת הפורום שהוא מיועד אך ורק לקהל הלקוחות שלכם. השאלה שלי לא הייתה אם הייעוץ שקיבלתי הוא טוב או לא טוב, שאלתי ספציפית על מוסד לימודים מסוים. אם יש בידך את התשובה מה טוב אם לא הפסק להכפיש מתחרים שלך. ואם כבר חשבתי לשמוע דעה נוספת אצלכם זה בטוח לא יהיה
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:14  02/02/14
ציון יקר קודם כל אני לא מכפיש אף אחד כאן, האינטרס שלי לא לקדם את הפעילות שלי על פני אחרים אלא לעזור לסטודנטים ישראלים להגיע ללימודים אקדמיים בגרמניה בצורה הטובה ומהירה ביותר. אם לא הבנת מה עומד מאחורי התשובה הקודמת שלי, חבל. כנראה אני צריך גם להסביר לך שאין היום אוניברסיטה ממשלתית בגרמניה בה אתה יכול למצוא תואר ראשון בלי שאתה יודע את השפה הגרמנית. כנראה המושג להשקיע- לפחות המינימום על מנת לקבל השכלה גבוהה איכותית ובחינם אצלך עדיין לא מוכר. אתה יכול להתייעץ אצל מי שאתה רוצה, יספרו לך בדיוק מה שאתה רוצה לשמוע, רק אל תהיה מופתע לאחר מכן, אם כבר מישהו, אז זה אני שבצד שלך בעניין הזה ותאמין לי, יקר לי הזמן והנה אני משקיע אותו להסביר לך מה שאני באמת לא צריך.
אילו היית מסביר לי על הנושא הנשאל בכותרת ובתוכן ההודעה, ובנוסף מסביר לי על הבעייתיות בתהליך הייעוץ אשר קיבלתי עוד הייתי מבין. אבל עצור לרגע, הבט בשירשור שמעלינו ובצורה אובייקטיבית תענה מה אני אמור לחשוב. לתשומת ליבך, ציון.
ציון יקר | 20:58  01/12/14
חבל לך על הזמן נשמה. יש שם הכול, תרבות סטודנטיאלית, נוח מאוד שם, תנאים טובים מבחינת מחייה. בקיצור ראש טוב, סבבה. הבן שלי למד שם תואר ראשון ו.. התחתן עם גרמניה ונשאר שם. לך על זה אחינו.
סגור