פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
היי, הגיעה אליי הצעה ממכר, שבין היתר הביא לי את האתר כדי שאחקור בעצמי על הנושא, ההצעה היא ללכת ללמוד בברלין (באחת מארבע האוניברסיטאות ששם) מנהל עסקים (כי הוא יודע שזה מה שאני מחפש) ושרק (!) לישראלים ישנה הטבה כזו- שכר לימודים לשנה - 1000 יורו כל מה שצריך זה תעודת בגרות (לא הוזכר ציונים בכלל) נסיעות חינם בתחבורה ציבורית למשך כל זמן הלימודים נ.ב - רק בברלין. לא בכל גרמניה העניין נשמע לי "TOO GOOD TO BE TRUE", כי אם זה באמת ככה, ללא מבחני קבלה, כל מטומטם עם בגרות ו1000 יורו (כל עוד הוא ישראלי) יוכל להרשם לשנת לימודים. ואני מרגיש שלא סיפרו לי הכל, אז החלטתי לחקור ולשאול אנשים שמבינים בזה. האם זה נכון? לכמה זמן זה תקף? האם יש קאץ' כלשהו מאחורי כל הסיפור הזה? איך בדיוק זה עובד? תודה רבה מראש על העזרה.
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 16:48  29/11/14
שלום אומר קודם כל אני מבקש לא להתבטא כאן בבוטות, כאן זה לא איזה שרשור בפייסבוק, נא לכבד את המקום. אני לא יודע מה הציעו לך ומי הציע לך, בגדול בגרמניה באוניברסיטאות הממשלתיות אין שכ״ל ועם ממוצע טוב ומבחן בגרמנית אתה יכול להתקבל. ממליץ לך לדייק בדבריך ואם תרצה אני יכול לקבוע לך פגישת הכוונה מסודרת.
סגור