פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
ליאן | 18:02  05/12/15
היי שמי ליאן מעוניינת לילמוד בגרמניה לימודי תזונה חשוב לי לציין כי למדתי בעבר לימודי רפואה בבודפשט אך לא סיימתי כלומר סיימתי 2 סימסטרים של שנה ראשונה רציתי לדעת אם בכל זאת אצטרך להציג תעודת בגרות או את הקורסים שסיימתי כמו כן אני כרגע לומדת גרמנית עצמאית ומתכננת לסוע לגרמניה במאי ושם כמובן לעבור קורס בגרמנית רציתי לקבל מידע בכל הנוגע לנושא הפיננסי קראתי בכמה בלוגים לגבי הנפקת אישורים על סכום של 8000 יורו בחשבון הבנק שלי האם זה נכון?
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 09:25  15/12/15
היי ליאון אם למדת שני סימסטרים בבודפשט את יכולה לעשות הסווה ללא בעיה. אם זאת מומלץ להתחיל ללמוד גרמנית בסיסית בארץ במסגרת מסודרת כי אם זה לא נלמד כראוי אז יהיה לך קשה מאוד בגרמניה כי שם מלמדים גרמנית בגרמנית. בכל מקרה אנו מקיימים פגישות הכוונה אישיות ללימודים בגרמניה ללא כל קשר לשפה. 03-6348852 דוד
סגור