השיווק במדיה החברתית צובר יותר ויותר תנופה. על מנת להתרשם מהתופעה די בפרופיל פשוט בפייסבוק, שחושף את הגולש לאלפי חברות מסחריות, מציעי שירותים ובעלי עסקים בכל סדר גודל. בעלי עסקים בני זמננו מייחדים מחלקות שיווק המיועדות לגולשים ברשתות החבריות, ומשקיעים אנרגיה רבה בתפיסת עינו המיומנת של בעל הפרופיל. בא לענות על הצורך להכשיר אנשי Social Media Marketing קורס שיווק במדיה חברתית, שיווק מקצועיים המתמחים בקידום מוצר, חברה או מותג ברשת האינטרנט, מתוך הכרה בפוטנציאל הכלכלי העצום של העולם הווירטואלי.
אודות קורס שיווק במדיה חברתית
קורס שיווק במדיה חברתית נמשך לרוב מספר חודשים, ונע בין 30 עד 100 שעות לימוד, בדרך כלל במתכונת חד או דו שבועית. הקורס נחשב למגוון מאד וכולל נושאים רבים, ביניהם ניתן למנות מיתוג וקמפיינים ברשת, היבטים כלכליים של האינטרנט, קידום אתרים במנועי חיפוש, שיווק ברשתות חברתיות, בבלוגים ובפורומים, כתיבה שיווקית, ניהול תקציב, פרסומים ממומנים, התאמה לקהל היעד, וכן הלאה.
?Social Media Marketingהיכן ניתן ללמוד קורס
קורס שיווק במדיה חברתית ניתן למצוא במספר מכללות ובתי ספר מקצועיים בכל רחבי הארץ. בין המוסדות המכשירים למסלול זה ניתן למנות את מכללת תפנית, האוניברסיטה הפתוחה, מכללת רמת גן, המרכז להדרכת מחשבים ג'ון ברייס ועוד. שכר הלימוד משתנה ממוסד למוסד, אם כי לרוב עלותו נעה בין כ-7,000-4,000 ש''ח.
תנאי הקבלה במוסדות השונים
אלמנט נוסף אשר מבדיל את הקורסים השונים הוא תנאי הקבלה אליהם. קורס שיווק במדיה חברתית אינו מצריך ידע מקצועי בתחום. הכרה בסיסית של רשת האינטרנט ושליטה באנגלית ברמה בינונית ומעלה לרוב יספיקו בהחלט. במקרים מסוימים, יכול מוסד הלימודים להחליט על ראיון אישי, אשר נערך אצל ראשי הקורס.
יש לציין שרבים מהפונים לקורס זה עושים זאת על מנת לקדם עסק אשר נמצא בבעלותם. כשהם יודעים את רזי השיווק במדיה החברתית, הם יכולים להיחשף לאלפי לקוחות נוספים מדי יום, ולשפר את מעמדם בהתאם. על מנת שסטודנט יוכל להצליח בקורס השיווק ולאחריו, רצוי שיעמדו לרשותו כישורים כגון חשיבה כלכלית ופן יצירתי ומילולי, אשר חיוניים על מנת ליישם את עקרונות הלימודים.
אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הלימודים
בעבור הידע והניסיון הזמין לבוגרי הקרוס, מוכנים בעלי עסקים להשקיע סכומים מכובדים. בעבור עבודת שיווק מאסיבית במספר פלטפורמות ניתן לגבות אלפי שקלים. פעמים רבות, נהוג לגבות תשלום פר ביצוע פעולה, כגון פרסום הודעה ברשת או העלאת אייטם. באשר לשכר, הרי שהוא משתנה בהתאם לסוג הפעולות שמבצע המשווק האינטרנטי. בין המשתתפים בקורסי שיווק במדיה החברתית ניתן למצוא רבים המעוניינים להגביר את החשיפה למוצר מטעמם באמצעות האינטרנט. אחרים יכולים להשתלב בחברות קידום אתרים או במשרדי פרסום, לייעץ לבעלי עסקים
כיצד להגביר את החשיפה אליהם וכן לבצע פעולות שיווק וקידום באופן עצמאי. באשר לשכירים, הרי שמשכורתם נעה בין 6,000 ש''ח ל-10,000 ש''ח, והטובים אף מרוויחים מעבר לכך.
עיין ברשימת המוסדות האקדמיים בהם תרצה ללמוד. השאר פרטים ונציג המוסד המבוקש ייצור
עמך קשר בהקדם: