פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
נועה | 15:54  08/11/07
אני מתכננת ללמוד תואר 2 באנגליה. יש לי שתי שאלות- 1. איזו ויזה לבקש (רק סטודנט או סטודנט שמבקש להישאר לעבוד באנגליה) בהנחה שאני מתכננת להישאר לעבוד באנגליה לאחר סיום הלימודים. 2. אני מבינה שצריך להוכיח יכולת כלכלית ללא סיוע קרנות ציבוריות. אני מתכוונת לממן את הלימודים באמצעות כסף שיש לי, מלגות והלוואות. האם זה קביל? איזה הוכחות יש להביא לויזה 3. כמה זמן מראש לפני הלימודים (שמתחילים בספטמבר 2008) יש להתחיל בתהליך הויזה. סליחה על האורך ותודה מראש.
רננה קרן | 11:13  19/11/07
הגשת הבקשה לויזת סטודנט מתבצעת במשרדי השירות הקונסולרי של בריטניה, בבית "מגדלור", רח' בן-יהודה 1, תל-אביב. לצורך הגשת הבקשה תידרשי להביא פריטים אלה: טופס בקשה את הטופס ניתן להוריד מאתר האינטרנט של שגרירות בריטניה, http://www.britemb.org.il/Consular/ConsularLeafletsForms.html#4 דרכון שתי תמונות פספורט אגרת ויזה - ל-85 פאונד. הוכחות מימון עצמי - תלושי משכורת, דפי חשבון מהבנק, או כל מסמך אחר שיוכיח כי יש בידיכם את האמצעים לקיים את עצמכם מבלי להסתמך על שירותי הרווחה בבריטניה. את הבקשה צריך להגיש רק אחרי שהתקבלת לאוניברסיטה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור