פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, יש לי 2 שאלות, יש מצב שאני יוצא טיפה 'צעיר' אז תסלחו לי על הבורות: 1. האם המבחן הפסיכומטרי עוזר לקבלה למוסדות לימודים בחו'ל או שרק הבגרויות? אם כן אז איפה הוא יותר תופס ואיפה פחות. 2. מהן היתרונות של בעל אזרחות של האיחוד האירופאי בלימודים במדינות האיחוד? בעיקר מבחינת שכר הלימוד וכו'... ממש תודה על העזרה!
רננה קרן | 11:57  04/12/07
שלום גורג', בד"כ אין צורך בפסיכומטרי לקבלה ללימודים ( פרט לקבלה לאוניברסיטאות באיטליה ששם צריך רק להוכיח שעשית אותו - לא חשוב הציון). בד"כ צריך בגרות + מבחן שפה. אזרחות אירופית נותנת לך בעיקר אפשרות לעבוד ( אין לה השפעה על שכר הלימוד )
שגיא | 09:02  07/12/07
תקשיב לי גם אני הייתי חסר מושג לחלוטין בכל נושא הלימודים בחו"ל , תשמע לי תלך לאיזה כנס של לימודים בחו"ל אני חושב שיש בכל מיני מקומות אני יודע לדוגמא שבבית ספר האמריקאי הם עושים את זה בחינם לכל מי שמתעניין,תלך וזה יעשה לך הרבה סדר בראש .
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור