פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ערן | 18:11  04/07/09
שלום, לאחרונה אני חוקר (יותר מדי) את הפרוצדורה של לימודים בגרמניה. היעד שלי הוא ברלין. מצד אחד הבנתי שמספיקה תעודת בגרות מלאה ולעבור את המבחן שפה, אך מצד שני הבנתי שצריך ממוצע בגרות מטורף של 110, משהו כמו בארץ (רק בלי ספיכומטרי כמובן). דיברתי עם ד"ר גונטרבק, נציג האוניברסיטאות הגרמניות בארץ, והוא אמר לי שצריך תעודת בגרות מלאה עם שלוש יחידות מתמטיקה, ארבע באנגלית, ומקצוע אחד מורחב. הממוצע בגרות שלי הוא 96 לאחר חישובים עם בונוסים, אני מבין שזה ממש לא מספיק, או שכן ? החלום שלי הוא ללמוד בגרמניה, ולא רוצה להתפשר על מדינה אחרת (לפחות בינתיים). למישהו יש מידע *אותנטי* לגבי הקבלה של סטודנטים זרים ללימודי רפואה בברלין ? יש אולי איזו דרך לברר מול האוניברסיטה? אני לא מעוניין לעבור לגרמניה, להתחיל ללמוד גרמנית ואז לגלות שבכלל הבגרות שלי לא מספיקה. אני אשמח ומודה מראש לכל תשובה. ערן.
רננה קרן | 11:41  09/07/09
שלום ערן, ד"ר גוטנברג הוא נציג האוניברסיטאות בגרמניה והמידע שבידיו הוא אמין. אין בעיה לפנות גם ישירות לאוניברסיטה - אתה יכול לעשות זאת דרך www.daad.com
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור