פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
דניאל | 17:15  05/03/10
אני מעוניין בלימודי תזונה (דיאטן) במיוחד עם זה קשור לסרפוט (תזונה במאמץ) אבל אני לא מצליח למצוא אוניברסיטאות ללימודי תזונה בחו"ל . (ואני מעוניין ללמוד בחו"ל) לימודים לתאור ראשון, וגם תואר שני. השמח עם מישהו יוכל לעזור לי.
-Generally you need the SAT exam (American psychometric) and the TOEFL Test of English. It is really helpful to meet with an admissions coach to discuss program and school options, application deadlines and how to be an attractive candidate for the school. At Yeda Plus we do free counseling sessions to help you get started and we will guide you through the admissions process. We aslo offer top test prep courses for both the SAT and TOEFL - Call YEDA PLUS at 1700.709.907 to set up a free college counseling session with a professional - we will help you choose the right school and to get accepted there.
נטע | 14:37  12/04/10
למה אתה מעדיף ללמוד בחו"ל? מה רע בארץ? רק שתדע שלימודי תזונה בארץ מאוד נחשבים, הם מתקיימים רק בשני מקומות מרכזיים בפקולטה לחקלאות ברחובות ובמכללת תל חי, אני הבנתי שהרמה שם מאוד גבוהה כדאי לך לבדוק לגבי זה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור