פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני עכשיו מתחילה שנה ג' ואחרונה בלימודי עיצוב תקשורת חזותית לתואר הנדסאי של מהט. הבנתי שישנה האפשרות לבעלי תואר הנדסאי בסיום הלימודים לבצע השלמה לתואר אקדמאי בחול. הפכתי את כל גוגל ולא מצאתי מידע, אבל אני יודעת שהדבר קיים ומקובל אפילו ברמה הרבה יותר גבוהה מבארץ- שתעות הנדסאי כמעט ואינה נחשבת. האם ניתן לקבל מידע על הפרוצדורה, איפה זה מתבצע איך למה וכמה? מעוניינת ללמוד באנגליה - לונדון, אבל פתוחה גם לעוד ארצות אשר מאפשרות. כל מי שיש לו מידע אפילו הכי לא משמעותי בבקשה שתפו אותי!! תודה מראש
שלום ולרי, לא ניתן להשלים לתואר באופן אוטומטי. את צריכה להציג את הסילבוס שלך ולבדוק אם יכירו לך בקורסים שלמדת. בארה"ב זה יהיה קל יותר בגלל שיטת הקרדיטים הנהוגה שם.. במידה ויכירו לך בקורסים ההשלמה היא של שנתיים.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור