פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
יונתן גולדמן | 13:31  13/03/12
אני מעוניין להתקבל לאוניברסיטה לאומנויות בארה"ב , אבל באתר שלהם כתוב שצריך לקבל קרדיט לפי הסכם של העיר והאוניברסיטה . אני לא יודע איפה אני יכול לקבל קרדיט ובאיזה מוסדות ניתן לקבל אותם בישראל - מישהו יכול לעזור לי????????
שלום יונתן, קרדיטים מקבלים רק אם למדת לימודים קודמים ואתה רוצה לעבור ללימודים באותו תואר. לא כל כך הבנתי מה השאלה. תוכל לדבר איתי בטל. 03-9700140 רננה
תודה על התשובה המהירה ! (-: שאלתי חבר מארצות הברית שאמר לי שאתה מקבל קרדיטים כבר שאתה מסיים תיכון . האם זה לא כמו יחידות לימוד שמקבלים בביה"ס , אלא שלקורסים מסויימים שאתה לוקח ? בעיקרון הם כותבים את כל הדרישות שלהם בטופס ההרשמה, אבל בעוד טופס ,שהוא לא טופס ההרשמה כתוב : 30 Semester (or 45 Quarter) credits of General Education are required as well. Can be done in   conjunction and concurrently with Los Angeles City College or another local community college ובדפים ההבאים יש טבלה עם קורסים שאתה צריך לסמן עליהם אם אתה עדיין צריך , עושה אותם או סיימת כבר (את הקורסים)
דודי אדלר | 15:34  15/03/12
זה לא רלבנטי לגבייך. תעודת הבגרות בישראל לא מקנה קרדיטים בארה"ב. מבחינתך תנאי הקבלה סביר להניח שיהיו: תעודת בגרות מלאה. או 12 שנות לימוד מבחן TOEFL או כל מבחן אחר באנגלית.
יונתן גולדמן | 17:26  15/03/12
כתוב שאני צריך גם SAT , אבל האם אני פשוט יכול להשתמש בתוצאות הפסיכמוטרי ?
אני חושב שקראת אולי את התנאים לקבלה של סטודנטים אמריקאים ולא תנאי קבלה של זרים. על איזה בית ספר לאומנויות מדובר? בכל מקרה ישנם כרגע מספר אונירסיטאות לאומניות שמחפשות סטודנטים ישראלים. מדובר על אוניברסיטאות מובילות ומוכרות בכל העולם.
יונתן גולדמן | 15:32  15/03/12
לא, זה חלק מהדרישות שצריכים לקורס -כולם .האם ידוע לך על אוניברסיטאות שמקבלים מהם \מהקורסים שלהם קרדיטים בישראל ? ואיזה אוניברסיטאות לאומנויות מחפשות ישראלים ? אני אעדיף לדבר איתך במייל , בפרטיות (-: lohanjohan00@gmail.com
מה זה אומר מחפשים סטודנטים ישראלים?
זה אומר שהם רוצים שסטודנטים מישראל ילמדו אצלם. בד"כ זה מתבטא בתנאי קבלה יותר נוחים ומלגות הרבה יותר גבוהות.
חנה | 11:36  20/05/13
באילו אוניברסיטאות מדובר..אפשר לינק
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור