פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ety | 22:38  08/06/13
I'm currently in LA, searching for help with a grant/scholarship to study performing arts in the US, any advise as to where I should be looking? I moved here 5 months ago from Israel
שלום אתי, רוב המלגות ניתנות על ידי בתי הספר עצמם לאחר קבלה לימודים ובהתאם לסטנדרטים שנקבעים מראש. ישנם בהחלט לבתי ספר למשחק באזור הזה חלקן נותנים מלגות חלקיות במידה והסטודנט מפגין כשרון יוצא דופן. מאחר שמדובר על בתי ספר לא זולים מציע שתגדירי תקציב ללימודים לפני שאת מתקדמת הלאה. זה יאפשר לך לבחון כם קורסים או מסלולים קצרים יותר. אני מקווה שזה עוזר. דודי
Thanks for the response, I've maxed the amount I got from the school itself and the FAFSA form, since I'm also an American citizen, but I'm still left with $8000 that's out of my budget, any additional info you could give me about Israeli/Jewish/American citizen scholarship/grants you know about?
דודי אדלר | 22:46  10/06/13
אם מיקסמת כבר את הסכום מבית הספר אני לא מכיר מקורות אחרים. לאן נרשמת?
זה בית ספר לאומנויות הבמה, הוא נקרא AMDA- american musical and dramatic academy בקמפוס בלוס אנג'לס. אני בטוחה שיש מלגות ליהודים באומנויות הבמה, אני פשוט לא מוצאת. .
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור