פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
מיטל | 21:40  23/09/14
שלום לכולם, קודם כל שיהיה לכולם שנה טובה ומתוקה! :) אני כרגע חיילת, אני משתחררת עוד 9 חודשים. כבר המון זמן שאני מתכננת ללמוד רפואה בחו"ל וכבר המון זמן שאני מחפשת מידע על כל האפשרויות שיש. כבר כמה חודשים שאני הייתי קבועה על החלטה כלשהיא, שהיא לעשות את המכינה של האוניברסיטאות ההונגריות וככה להתקבל לאוניברסיטה בהונגריה. הייתי בטוחה שזאת ההחלטה הטובה ביותר. (מכל השיעורי בית שעשיתי הגעתי למסקנה שהרמה הכי גבוהה ללמוד בה רפואה זה בהונגריה, ושהכי טוב לעשות את המכינה בהונגריה) אך לפני כמה ימים זה התערער לגמרי בכך שפתאום אמרו לי שדווקא כדאי לעשות מכינה בארץ. מצד אחד אומרים שהרמה של המכינה בארץ היא מאוד נמוכה ושהרבה אנשים לא מתקבלים דרכם ומצד שני אומרים שהמכינה שם היא מאוד קשה, ושבאמצע השנה הראשונה פורשים המון אנשים ושכדאי לעשות את המכינה דווקא בארץ. אז אני ממש מבקשת, אם מישהו יודע מניסיונו האישי, או ששמע ממישהו קרוב, בבקשה תעזרו לי להגיע להחלטה הנכונה והנבונה ביותר. לאן ללכת? מהי האופציה הטובה ביותר? האם לגשת למכינות הישראליות ודרכן לנסות להתקבל? האם לא להתקבע על הונגריה ולתת להם לתת לי מדינות אחרות? או שכן ללכת על הונגריה? או האם הדרך הטובה ביותר להתקבל ללימודי רפואה זה דרך המדינות/המכינות עצמם? אני ממש אשמח אם מישהו באמת שיודע שבאמת יעזור לי, כי זה ממש חשוב לי..יותר נכון, הדבר הכי חשוב בחיים!בבקשה תנו לי להגיע להחלטה הטובה ביותר!!! תודה :)
היי מיטל, לימודי רפואה מומלצים באיטליה, רמת הלימוד היא גבוהה ושכר הלימוד נמוך, כמו גם עלויות המחייה. ישנה מכינה הבנויה משני שלבים: שלב ראשון- חצי שנה בארץ, שלב שני- חודשיים באיטליה. למידע נוסף ניתן לפנות לקמפוס לימודים 03-5354449 בהצלחה, ורד
נטע | 23:16  05/01/15
היי מיטל. גם לי הייתה התלבטות דומה. הדבר שעזר לי להגיע להחלטה הוא התייעצות עם סטודנטים שלמדו במכינות בארץ וכאלה שלמדו במכינות בהונגריה. יש קבוצה בפייסבוק של סטודנטים ישראלים בהונגריה ואני ממליצה לך בחום לשאול שם. הם עונים מייד ורבים מהם יציעו לעזור לך עם שאלות בהמשך אם יהיו לך. הקהילה של הסטודנטים הישראלים שם מדהימה. בהצלחה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור