פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אביה | 21:59  18/01/15
רננה שלום, אני מעוניינת ללמוד בפרסונס בניו יורק, אני אזרחית ארהב וכרגע יש לי שתי שאלות שמעסיקות אותי ואשמח אם תוכלי לייעץ לי לגביהן: 1. תיק עבודות- לאחר ביקור בפרסונס הבנתי שתיק העבודות יכול להיות כללי, דבר שיכול להתאים לי מכיוון שכרגע שאני לא מכוונת לתחום מסוים (או יותר נכון מוגדר כמו למשל עיצוב תעשיתי או עיצוב אופנה). הייתי שמחה לדעת האם יש לך הצעות של מכינות המתאימות את תיק העבודות לתנאים ולצרכים של לימודים במוסדות בחול כמו פרסונס ומה הם? ובנוסף, כמה זמן מראש (לפני תאריך ההרשמה) את חושבת שצריך להתחיל מכינה? הבנתי שקיימים גם אנשים פרטיים שיכולים ללוות בתהליך הכנת תיק העבודות, האם יש לך המלצות על אנשים ספציפים? ומה ההבדל בין מכינה לבין אותם אנשים ספציפים והאם את חושבת שאחד עדיף מהשני? 2.מלגות- שוב, לאחר הביקור בפרסונס הבנתי כי אוטמטית מרגע ההרשמה בית הספר מכניס אותך ״לרשימת המלגות״ שלהם. השאלה שלי היא האם יש דרך שאפשר מראש לבקש מלגה? והאם יש משהו שאת ממליצה לעשות על מנת לקבל אותה ומה בעצם האופציות בנוגע למלגלות בפרסונס? או מה אני יכולה לעשות עכשיו שיתן לי עדיפות למגלה כשארשם? תודה מראש, אביה
שלום אביה, יש לך כאן מידע על מכינות http://www.ilimudim.co.il/sr/569 אני לא מכירה אנשים שמכינים. כדאי להתחיל שנה לפני מלגות אפשר לבקש רק אחרי שנרשמים.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור