פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
רונית זאורבך | 21:02  08/04/15
שלום רננה, בני היום כבן 14 בכיתה ח'. לאחרונה הוא התחיל להתעניין בלמידה בפנימיה באנגליה. אנחנו גרנו 5 שנים באנגליה ולכן יש לו אנגלית סבירה. אני לא כל-כך בעניין אבל בכל זאת אני רוצה לחקור ולבדוק זאת בישבילו. אשמח להתייעץ איתך בכמה ספקות שעלו לי בנוגע לזה: ראשית, לפני בכלל שאני שוקלת לשלוח אותו, רציתי לדעת האם יש בארץ ילדים בגילו שגם עשו מהלך כזה. האם את מכירה כאלה? האם יש לך אולי מס' טלפון של עוד משפחה ששלחה את בנה למסגרת כזו, אשמח לדבר איתם ולשמוע איך זה ממקור ראשון. שנית, האם נראה לך שמבחינה נפשית ילד בן ארבע עשרה יכול לעמוד בחוויה כזאת מטלטלת בלי משפחה בארץ זרה לבד? שלישית, האם מועד ההרשמה לבתי הספר האלו כבר נסגרה? האם עדיין יש אופציה לשלוח אותו בשנת הלימודים הבאה? בתודה רבה, רוהית זאורבך.
שלום רונית, אני חושבת שזה שגרתם באנגליה יכול להקל עליו. מצד שני הוא באמת קצת צעיר. אני אבדוק לך לגבי ילדים אחרים מישראל לגבי רישום נראה שעדיין ניתן להרשם.
בדקת לגבי הילדים?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור