פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
קורל | 12:38  04/05/17
היי. אשמח לקבל עוד פרטים על לימודי פיזיותרפיה באירופה\אוסטרליה. לגבי ארהב הבנתי שהלימודים הם למשך ארבע שנים שבהם אתה לומד מקצוע שקשור לגוף האדם ורק לאחר מכן אתה צריך להתקבל לתואר שני שנמשך שנתיים כדי לקבל את ההסמכה לפיזיותרפיה. רציתי לדעת אם בכל העולם זה מתנהל ככה? ולגבי לימודי פיזיותרפיה בכללי באירופה במידה ומישהו מכיר, מה התנאי קבלה, תשלום, כמה שנים זה נמשך ואיזה הסמכה מקבלים. תודה רבה!.
אסתי | 12:51  04/05/17
היי, אני מתכננת ללמוד השנה באיטליה, אני אוכל לתת לך כמה פרטים: התואר באיטליה הוא 3 שנים, כשהחל מסמסטר ב' של שנה א' מתחילים סטאז' ככה שבסוף ה3 שנים מקבלים הסמכה מיידית לפיזיותרפיסט כולל סטאז'. (יש מספר שעות מסויים של סטאז' שחובה לעשות ) תנאי הקבלה הוא מעבר מבחן ידע בשפה האיטלקית ומבחן כניסה במקצועות המדעיים (מתמטיקה, פיזיקה, כימיה, ביוחוגיה וגם שאלות לוגיקה כמו בפסיכומטרי). אין לימודי פיזיותרפיה באיטליה באנגלית. כל שנה מפרסמת כל אוניברסיטה באיטליה את מספר ההקצאו לסטודנטים זרים שהיא מוכנה לקבל בכל שנה, אז ככה שאת מתמודדת מול מספר הקצאות מסויים. במקביל, במבחן עצמו מדרגים 3 אוניברסיטאות שאת מעוניינת ללמוד ואם את עוברת את המבחן את מתקבלת לראשונה שדירגת אבל אם מספר ההקצאות לא מאפשר לך להתקבל אליה, את תתקבלי לדירוג מספר שתיים או שלוש שלך.
קורל | 12:54  04/05/17
היי תודה רבה .. אהל לא נראה לי אלך ללמוד באיטלקית . אם את יודעת לגבי עוד אוניברסיטאות באירופה אשמח לשמוע פרטים
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור