פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, יש לי רשיון ע"ד בארץ ורציתי להוציא גם רשיון עו"ד באנגליה. מישהו יכול לומר לי אם יש קורס הכנה לבחינות? ולגבי הבחינות, אם מישהו עבר אותן במקרה אשמח לקבל אינפורמציה, על איפה מתקיימות, תדירות, קושי וכו'. תודה :)
בזמנו היה מכון בארץ ILI, אולם נראה לי כי הוא חיסל עסקיו ואיננו בנמצא. המבחן הוא ב - 4 מקצועות, יש צורך בותק של 3 שנים (כולל ההתמחות) ועוד מס' דרישות. אני מצטרף לבקשתה של ידידתי רויטל, עזרו לנו למצוא קורס הכנה לבחינות האמורות. תודה.
רננה קרן | 14:42  19/09/07
שלום אסף הקריה האקדמית עושה קורס לרשיון עבודה בניו-יורק - אולי הם יוכלו לעזור לכם http://www.ono.ac.il/?CategoryID=252&ArticleID=250
תודה על התגובה. בררתי עם האקדמיה ק. אונו - אין להם קורסי הכנה לבחינות באנגליה, למרות האמור באתרי אינטרנט שונים. מקור הפרסום הוא טעות (?) לפיכך, אני עדיין מחפש וממתין לישועה. תודה.
רויטל | 00:47  27/09/07
אכן גם אני שוחחתי עם קרית אונו, מדובר רק על רשיון בארה"ב. האם ידוע לכם על ספרים שניתן לרכוש ללמידה עצמית? נראה לי שקורס כזנ אינו בנמצא. חבל, החברות יכלו לעשות עוד קצת כסף על חשבון עורכי דין..... :)
היי, האם יש איזה מידע חדש בנוגע לעיל ? בזמנו לא מצאתי תשובה. תודה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור