פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום

רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

reut | 01:10  23/09/07
im interesting to learn dentistry abroad maybe holand or slovekya??/ i realy dont know how to go around it ? i red everything at this site but still i would like to hear where is the best place to study the above? what is the procedure from the begining do the pre-study are at israel or at the chosen country? what is the cost? please whoever know more or actualy is there or have been there let me know as im clueless??! i realy appriciate it
reut | 02:08  23/09/07
at the moment i live at the UK and i realy need to know more info about the uni mantion above which one is the recomended? which r working along with israel or accepted as a europian licence for work? what are the costs? when the pre-study starts?and where? i need to prepare my self in advance as i need to live my life in the uk. anyone that have the same interest plaese contact me asap : ruta84@hotmail.com renana- please id love to hear bk from u. many thanks
רננה קרן | 10:01  24/09/07
שלום רעות, האוניברסיטאות בהונגריה ובסלובקיה מוכרות בארץ ויש להן בוגרים ישראלים שעובדים בארץ. הבחירה באחת מהמדינות צריכה להעשות לאחר שיחה עם הנציגים ועם סטודנטים שלומדים באוניברסיטאות. ראיתי שמילאת פרטים כך שהם אמורים לחזור אלייך.
reut | 11:12  24/09/07
hopefully thell get bk 2 me soon...
sugestions r welcome

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן

סגור