פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מנשה | 09:07  25/09/12
כתוב במפורש בכותרת שמעות מקרקעין. ואני עומד אחרי כל מה שאמרתי, חקרתי מספיק. והשאיפה שלי להיות בעל שתי התעודות... סה"כ שאלתי איך אפשר להשיג את זה בדרך הכי יעילה.
מתמחה | 14:29  25/09/12
אם חקרת, אז בסדר. רק לא ראיתי אף משרת התמחות לשמאות מקרקעין לא בג'ובמסטר ולא באולג'ובס. זה כבר עניין שלך. אין לימודים שמשלבים את שניהם כי כפי שאמרו - אלו שני רישיונות שונים, מקצועות שונים, דרישות שונות, עבודה שונה וכו'. אז תיאלץ ללמוד לראיית חשבון 4 שנים (שנתיים התמחות אל תשכח) ולשמאות מקרקעין שנתיים ללמוד (לא זוכר כמה זמן התמחות). בדרך אתה יכול גם לשלב רישיון לניהול השקעות ושיווק פנסיוני (שיהיה).
מתמחה | 14:31  25/09/12
אבל אין סוף לשילובים וללימודים. בסוף מה שקובע זה הניסיון בתחום ולא כמות הרישיונות. קח בחשבון שלימודי ראיית חשבון ושמאות הם הוצאה כספית גדולה. וכמובן יש לכך מחיר אישי.
מנשה | 15:31  25/09/12
תודה על התגובה העיניינית. גמר חתימה טובה!
סגור