פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
הילה | 10:07  27/01/08
מישהו בבקשה יכול להגיד לי אחת ולתמיד האם יש הבדל בין ניהול למנהל עסקים? לדוגמא במכללת רעננה ורמת גן טוענים שאין דבר כזה לימודי תואר ראשון במנהל עסקים והם מלמדים ניהול זהם טוענים שזה אותו הדבר כמו מנהל עסקים אבל בקרית אונו מלמדים מנהל עסקים וטוענים שזה לא כמו ניהול מה נכון?
שרונה קרני | 14:41  27/01/08
שלום, לימודים לתואר במנהל עסקים נלמדים במכללות. במסגרת לימודי מנהל עסקים ניתן לקחת התמחות מורחבת בתחומים: חשבונאות,שיווק,מימון,מערכות מידע וניהול משאבי אנוש. תואר בניהול ניתן באוניברסיטאות או באוניברסיטה הפתוחה אותה ציינת. תואר בניהול הינו תואר דו חוגי ועלייך לשלב איתו חוג נוסף ( חשבונאות/ כלכלה/ תקשורת/ פסיכולוגיה ועוד).
הילה | 09:25  28/01/08
תודה על המענה אך עדיין- רציתי לדעת האם יש הבדל מבחינת סוג הקורסים שלומדים בשני המקצועות (מנהל עסקים וניהול) . האם יש הבדל משמעותי בין שני התארים ?
שרונה קרני | 12:34  28/01/08
שלום תואר במנהל עסקים בנוי מלימודי יסוד + לימודי התמחות/ לימודי בחירה. תואר בניהול הוא דו חוגי והיקף הלימודים בו מקביל ללימודי היסוד. אין התמחות מעמיקה בתואר בניהול. את בהחלט יכולה לעשות השוואה בתכנית הלימוד בין מוסדות שונים. בהצלחה
סגור