פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם, אני מעוניין להתחיל ללמוד מנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע ואני לא עושה פסיכומטרי , האם מישהו יכול לתת לי המלצה על המכללה? או האם מישהו יכול להמליץ על מכללה אחרת שאוכל להתקבל אליה להתמחות הזאת ללא פסיכומטרי? האם קרית אונו היא גם אופציה?
טרבולסקי חמדי | 11:36  23/03/10
שלום רב, המרכז ללימודי אקדמים הינו מוסד להשכלה גבוהה שאינו נתמך מן הקופה הציבורית. קיבל היתר בנובמבר 2007 לפתוח מוסד להשכלה גבוהה ולקיים בו תכניות לימודים לקראת: תואר ראשון בחינוך (.B.A) תואר ראשון במינהל עסקים (.B.A) תואר ראשון בפסיכולוגיה (.B.A) תואר שני בחינוך (.M.A) תואר שני בייעוץ חינוכי (.M.A) תואר שני במינהל עסקים(.M.B.A) לגבי הקריה האקדמית פה אליהם ובדוק מולם. בהצלחה.
הקריה האקדמית אונו | 18:06  23/03/10
אוראל שלום קראתי את הודעתך ושמח לתת לך מידע רלוונטי בנוגע לתנאי הקבלה ללימודי מנע"ס בקריה האקדמית אונו כעיקרון ניתן להתקבל ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו גם ללא הבחינה הפסיכומטרית, עם זאת יש לעמוד במספר תנאי סף: -בגרות בממוצע 95 -מבחני מיון במתמטיקה ואנגלית -ראיון אישי על פי הצורך נשמח לתת לך מידע נוסף במייל rishum@ono.ac.il בברכה טובה מרקוביץ ראש מינהל רישום וייעוץ, הקריה האקדמית אונו
סגור