פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, התחלתי לברר לגבי לימודי מנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש באוקטובר הקרוב. מבדיקה שעשיתי - מצאתי 2 מסלולים שיכולים להתאים לי: 1. MBA בניהול הארגון - בקריה האקדמית בקרית אונו. 2. תואר שני ביעוץ ארגוני - במכללה למנהל. אני מודה שמאד מפתה אותי להרשם לקריה האקדמית היות ואני גרה ממש קרוב (אני תושבת העיר)...אבל יש משהו שבכל זאת מרתיע: אני בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וכל קשר ביני לבין מקצועות ראליים מקרי בהחלט. ידוע לי כי אצטרך להשלים קורסים על מנת להיכנס למסלול הלימוד הרצוי. יש כאן מישהו שמזדהה עם המצב ? האם ידוע לכם מה בדיוק רמת הקורסים בהשלמה הנדרשת ? האם מישהו שהוא ממש לא ריאלי יכול לעבור את הקורסים האלה? שאלה נוספת, בתואר הראשון עברתי את סטטיסטיקה , שיטות מחקר ויישומים סטטיסטיים - האם אוכל לקבל פטור בהצגת תעודת התואר הראשון? אשמח לתשובות, תובנות חדשות ועצות אם יש למישהו :-)
שלום יסמין , לגבי הפטורים מקורסי השלמה, הגישי גליון ציונים ויוכלו לבדוק לך זאת, בנוסף כנסי לתקצירי קורסי ההשלמה ובדקי מהם הנושאים ובמה מדובר? לא צריכים להיות ריאלים בשביל לעבור קורסים אלו, אבל צריכה להיות גישה חיובית לנושאים הריאליים ומוכנות לתירגול והשקעה וכמובן מוטיבציה. בהצלחה.
סגור