פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יפית | 20:16  14/04/10
שלום! לאחרונה החלטתי שאני מעוניינת ללמוד כלכלה ומנהל עסקים- יש לי בגרות 101 ופסיכומטרי 600 אך באוניברסיטת בר אילן ות"א אני לא מתקבלת משום מה..רציתי לדעת איפה ניתן ומומלץ ללמוד כלכלה ומנהל עסקים(ולא כלכלה וניהול כי זה משו אחר)- אני יודעת שיש את המכללה האקדמית ת"א יפו ואת רופין אבל אני גרה בראש העין ונראה לי מאוד רחוק מה מומלץ???
היי יפית, אני גם גרה בראש העין ואני לומדת באריאל. א-זה הכי קרוב בשבילך. וב- זה אחלה של מקום ללמוד בו. אני לא לומדת כלכלה ומנהל עסקים, אבל לפי מה שאני רואה משאר הסטודנטים הרמה של התואר גבוהה והמרצים מצוינים. אני גם חושבת שלא תהיה לך בעיה להתקבל מבחינת הציונים שכבר יש לך. אל תשכחי גם שזה שכר לימוד כמו באוניברסיטה וזה הבדל ממש משמעותי לעומת שאר המקומות. בהצלחה!
דבי | 15:06  06/06/10
אריאל מכללה מעולה, גם אני שמעתי עליה הרבה, אני מתלבטת בינה לבין מכללת תל אביב יפו, שמעתי עליהן המון דברים בגלל זה קשה לי להחליט.
תראי אני בדיוק בסופה של תקופה כזאת, שבה חקרתי המון על כל מיני מכללות ואוניבסיטאות שבהן הייתי רוצה ללמוד, ואני יכולה להבטיח לך שמכללת תל אביב יפו היא מכללה מעולה, שמעתי עליה המון בתקופה האחרונה, כל מי שדיברתי איתו ולומד שם אמר לי שהיא נהדרת מהרבה בחינות, חברתית, לימודית וכו' אבל אני חושבת שעדיף שתעשי את המחקרים שלך בעצמך, לכי למכללות, דברי עם אנשים, תתענייני אני בטוחה שזה יתן לך כיוון. בהצלחה.
חן | 09:22  04/08/10
שאני לא יודעת אם מכללה שהיא לא טובה היום בארץ.. לפי דעתי כל מכללה שתלכי ללמוד בה תהיה טובה ותלמד את הדברים כמו שצריך..בין אם מדובר בלימודי כלכלה או לימודי משפטים או כל דבר אחר והסיבה היא שהמכללות בארץ רוצות להוכיח את עצמן ושהן לא פחות טובות מהאוניברסיטאות.. אם תשאלי אותי יש מצב שחלקן אף יותר טובות מהאונ'...
סגור