פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מירב | 17:00  10/05/10
שלום רב, נרשמתי ללימודי מנהל עסקים אך קשה לי לבחור איזו התמחות לעשות. כרגע אני רשומה להתמחות בטכנולוגיות עיסקיות אך שמעתי שישנה התמחות של טכנולוגיות עיסקיות ושיווק יחד, והתחום הזה נשמע לי מאוד מעניין. כמו כן שמעתי שההתמחות של הטכנולוגיות עיסקיות והשיווק נערכת רק בלימודי ערב. מזה אומר לימודי ערב? האם קשה ללמוד בלימודי ערב? האם לומדים יותר לבד? אני לא יודעת אם זה יהיה לי קשה מידי...והשאלה היא האם כדאי לי ללכת רק על טכנולוגיות עיסקיות כי ההתמחות הזאת נעשת גם בלימודי בוקר? אשמח אם תענו לי בהקדם, אפילו סטודנטים שכבר נמתאים בלימודים הנ"ל (זה מאוד יעזור לי לשמוע את הדעה שלכם!) תודה רבהה :)
טרבולסקי חמדי | 11:02  11/05/10
שלום מירב, ראשית כנסי לאתר ובדקי את שתי התוכניות שציינת ובדקי אלו קורסים נלמדים בכל תוכנית. לימודי ערב הכוונה ללימודים אחה"צ ויום שישי, שלושה סמסטרים רצופים כולל קיץ. במידה ועדיין תתלבטי ניתן לתאם פגישה ייעוץ או להיפגש עם ראשי ההתמחויות. בנוסף יתקיים מפגש הכרות לתואר ראשון במינהל עסקים, במסלול האקדמי המכללה למינהל ב 16/8 גם על תוכניות אלו ותוכלילהיפגש עם ראשי ההתמחויות.
עומרי | 16:28  11/05/10
יכול להיות שזאת טעות ?
טרבולסקי חמדי | 14:35  01/06/10
סגור