פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עדי | 23:10  27/07/10
שלום, שמי עדי והתקבלתי ללימודי תואר שני MBA בבר אילן בהתמחות בניהול והתנהגות ארגונית. כמו כן, התקבלתי ללימודי MBA במכללת רופין בהתמחות שיווק. כיום אני עובדת בתפקיד בחברה בתפקיד בתחום סחר ושיווק. ואני מעוניינת להתקדם בתחום השיווק מבחינת הקריירה המקצועית שלך. ברופין אוכל ללמוד בהמתחות שיווק, אולם יש לי עדיפות ללמוד בבר אילן, הן בגלל שזו אוניברסיטה והן בגלל הקרבה לאוניברסיטה. למרות זאת, חשוב לי לדעת מה המשקל שיש בשוק העבודה להתמחות של תואר שני במנהל עסקים? וכמה זה ישפיע על קידומים עתידיים? אם אתמחה בהתנהגות ארגונית זה יכול להוות מכשול עבורי? אשמח לעצה בעניין, תודה מראש. עדי.
טרבולסקי חמדי | 12:47  09/08/10
שלום עדי, אם מטרתך להתקדם בסולם הניהולי אז ההתמחות פחות חשובה, אבל אם את מעונינית בכלים פרקטיים בתחום מסויים כמו שיווק או משאבי אנוש כדאי לך להתמקד בחטיבה הרלוונטית
סגור