פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רן | 13:11  06/04/11
שלום לחברי הפורום, אני עו"ד מזה שנתיים ומעוניים ללמוד לתואר שני במנהל עסקים. נרשמתי ל- GMAT,אך מכיוון שאני לא מוצא זמן ללמוד כמו שצריך לבחינה אני מחפש אלטרנטיבות ראויות אחרות בדמות מכללות אליהן ניתן להתקבל ללא ציון במבחן זה. אחרי בדיקות שביצעתי הבנתי שישנן מספר מסוים של מכללות אליהן אוכל לפנות יחד עם זאת נאמר שגם במכללה למינהל בראשון ישנם מסלולים אליהם אפשר להתקבל ללא ציון ב-GMAT, מישהו יודע במה מדובר והאם הדבר נכון? ממוצע הציונים בתואר הראשון שלי הוא 83. תודה מראש לכולם.
שרונה קרני | 09:12  10/04/11
שלום במסלול האקדמי המכללה למנהל ישנם 3 מסלולים מתוך 12 בהם תוכל להגיש מועמדות ללא הגימאט עם הממוצע שלך(83): 1. ייעוץ וניהול משאבי אנוש 2. שוק ההון וממשל תאגידי(שמיועד רק לעו"ד) 3. מיסים בעסקיםM.B.T - תואר המיועד לעו"ד ורו"ח. כמובן שקבלתך לתוכנית תלוייה בראיון אישי ומהתרשמותו של ראש התוכנית. בהצלחה
סגור