פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אני לקראת סיום התואר הראשון שלי בתקשורת ושירותי אנוש באוניברסיטת חיפה, ממוצע 90. אני מעוניינת ללמוד תואר שני במנהל עסקים ללא מבחן GMAT. היכן ניתן ללמוד, בהנחה שאני מעוניינת רק באוניברסיטה טובה ולא מכללה? תודה
הי מורן, באוניברסיטאות אכן יש דרישה ל-GMAT ללימודי תואר שני במנע"ס. אני יכול להמליץ לך כמי שלמד במכללה למנהל על איכות הלימודים שם וכן עם ממוצע מעל 80 תוכלי להתקבל ללא GMAT. הלימודים שם בד"כ יותר מתאימים לאנשים עובדים (אין שיעורים בבוקר, כמו באוניברסיטה...). יש למכללה 12 התמחויות שונות ללימודי תואר שני, אולי אחת מהן תמשוך אותך. בהצלחה :)
שלום: במסלולים רגילים לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטאות נדרש מבחן הג'ימאט, אבל באוניברסיטאות קיימים גם מסלולי מנהלים מיוחדים ששם לעיתים נסיון ניהולי בכיר פוטר ממבחן זה. במידה והצלחת לצבור ניסיון ניהולי את יכולה לפנות לאחד ממסלולים אלה למרות שעלותם אינה אונברסיטאית אלא גבוהה הרבה יותר. בהצלחה
סגור