פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
| 11:51  15/04/12
שלום אני שוקלת ללמוד תואר בביטוח במכללת נתניה מאחר והבנתי שניתן להתקבל לעבודה בבנקים בתי השקעות וחברות ביטוח עד לא מזמן שקלתי ללמוד מנהל עסקים בהתמחות מימון אבל אני פחות מתחברת לצד הניהולי השאלה היא אם בתואר בביטוח הוא פחות מתמטי מהתואר במנהל עסקים כי אני מגיעה מרמה של 3 יח"ל למרות שעברו כמה שנים מתקופת בי"ס. שאלה נוספת האם זה הגיוני להעביר תואר כזה 3 שנים בנסיעות של 3 פעמים בשבוע אשדוד נתניה?
שרונה קרני | 12:20  15/04/12
שלום: התארים הנ"ל ביטוח או תואר ראשון בהתמחות מימון מאד דומים מבחינת ליבת הקורסים שהם מציעים. מידת הידע האנליטי- מתמטי די זהה בשני התארים. ישנם רבים הלמדו 3 יחידות במתמטיקה המצליחים לסיים את התארים הנ"ל בעזרת תרגול והשקעה רבים. לגבי הנסיעות הנושא הוא אינדיוידואלי מאד ותלוי בהחלטתך בלבד. בהצלחה
| 12:52  03/05/12
אני גם באותו ראש כמו שלך אם כדאי נסיעות וכל זה..אם את רוצה להתייעץ אז במייל בכייף kobon1@gmail.com
| 12:53  03/05/12
אני גם באותו ראש כמו שלך אם כדאי נסיעות וכל זה..אם את רוצה להתייעץ אז במייל בכייף kobon1@gmail.com
סגור