פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, שאני גר ועובד בחדרה,עברתי לאזור לפני כ-3 חודשים ובגלל שאני פחות מכיר את האזור, קשה לי להחליט האם להירשם לתואר שני במנהל עסקים במכללת רופין או מכללת נתניה. ++ אשמח לקבל את המצלתכם: א) איזה מכללה אתם ממליצים (דרך אגב מי מהם מחשבת יותר מפורסמת). ב) איזה יתמחות אתם ממליצים (ראיתי באתר של כל מכללה מה הם מלמדים, אבל בכל מקרה אשמח לשמוע את ההמלצה שלכם). כמובן שלאחר שאתרשם מהתגובות, אני אקבע יעוץ על כל אחת מהמכללות לפני שארשם. תודה שי ליבוביץ
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 12:12  28/05/12
שלום: כמנהלת פורום לא אוכל להמליץ על מוסד כזה או אחר. אשאיר זאת לחברי הפורום. בהצלחה
משהו שבדק בעבר יכול להמליץ ? אשמח לקבל המצול על כל מקום בנפרד לשלילה/חיוב [ ממי שלמד או לומד] בלי שום קשר-- מה היתמחות הכי רלוונטית לניהול תפעול ו/או לניהול פרויקטים (אני כרגע מנהל ייצור בעל תואר ראשון-- הנדסה בתעשיה ויהול)
סגור