פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
אבי | 15:22  13/09/10
שלום לכול הפורמסטים..... יש לי דילמה קשה ביותר ועל כן אצטרך את עזרתכם בנושא קיבלתי תשובה כי התקבלתי לשני מכללות בין בטובות ביותר לתואר בתקשורת 1. מכללה למנהל 2. מכללת נתניה ואני בדילמה נורא נורא קשה לעשות את החחלטה הקשה הזו שכן זוהי החלטה רבת משקל למרות שחקרתי את שני המכללות האלה מבעוד מועד הדילמות הן קשות והסיבות לכך הן: מכללת נתניה- מכללה מעולה בתחום התקשורת כלא באולפנים הסביבה שם נורא אישית ודואגת אך היא נורא רחוקה לי ( אני גר בראשון) המכללה למנהל-אין מה לעשות מבין שניהן היא נחשבת לטופ שבטופ למרות שנתניה לא יורדת ממנה ברמות מטורפות.. שוק העבודה מכיר את המכללה הזו ומכיר את החוקים הנוקשים בה .. אך שם התקבלתי לתוכנית השער הפתוח ומעבר לדאגה שלי כי תוכנית זו היא תוכנית נוקשה ומה י קרה עם אני לא יעבור אותה ושבגלל נקודה או שנים שיחסרו לי בסוף שנת המבחן יפנו לי עורף .. מעבר לכך.... מבחינה האקדמאית זו מכללה מעולה אך האויירה הסביבה צרמה לי שם מין סוג של כאילו " מה אני עושה פה לעזעזעל"( במכללת נתניה לא הייתה את הההרגשה הזו) פה אחרי כול הסיפורים אני צריך את עזרתכם אנא מכול מי שלמד שם או לומד עכשים בתואר הנ"ל אם יוכל בבקשה קצת לשפוך כמה עצות על מנת שאוכל לבצע את החלטתי על הצד הטוב ביותר בבבקשה רק מסטודנטים או אנשים שסיימו תואר במכללות הנ"ל...... כי אנשי השיווק וכול אלה שייתנו את דעתם אכבד אך לא אקבל... כי דעתם אינה אובייקטייבית ואני מריח כאלה מקילומטרים.... אשמח לעזרה כמה שיותר מהר כי יש לי שבוע זמן שבוה אצטרך לתת את תשובתי.. תודה רבה לכם ושיה לנו שנה מעולה.....(-:
אני לפני תואר שני בתקשורת במכללת נתניה, קודם כל היא המכללה היחידה שיש בה תואר שני לתקשורת וזה כבר צריך להעיד עליה בעייני, אני הייתי מרוצה אני גם מסתכלת מסביבי (היום אני סופרוויזר במשרד פרסום) ואני רואה את בוגרי נתניה כאן בכל פינה, הנסיעות לא היו פשוטות - באמת! אבל עכשיו נראה לי הם פתחו מעונות.. בכל מקרה- אני רוצה לציין מלבד כל הדברים האלו את הדבר הכי חשוב בעייני, איכשהוא במכללה למנהל שאז הייתי בתל אביב לא הרגשתי בבית, ואני מיהוד! אני מבינה אותך לגמרי יש בנתניה תחושה של בית למרות שהיא לא מכללה קטנה ולא יורדת ברמתה מאחרות ובטח שלא בנושאי תקשורת.
אבי | 14:15  14/09/10
מאאיה מסכים עם מה שאמרת לגבי ממכללת נתניה גם כי זה תחושתי אבל מאידך יש את העניין של שוק העבודה ואני לא בעניין של לעשות תואר ולהגיע גיל 32 סיומו ולהגיד יש לי תואר .. לא זה לא העניין אני עושה תואר על מנת שאעבוד בתחום ואיכשהו אני נמצא באיזשהו פחד מתמידשדווקא בגלל שזה לא המכללה למנהל כי ידוע לי בשוק העבודהמה היחס למכללה הזו ( כמוכרת כיקורקתית כנחשבת) ולגבי קבלתה לשוק העבודה) אולי אלה הם חששות סתמיות) אז אני אומר לעצמי אוקי אולי נלך למכללה למנהל" ונסבול" את 3- שנים( יותר נכון 4 שנים כי שם התקבלתי לעשר פתוח) ובגלל שלמדתי במכללה למנהל יסתכלו עליי אחרת אשמח עם תגיבי בעניין כי אני באמת בדילמה שהיא קשה מנשוא
מאיה | 10:05  15/09/10
תראה אני לא למדתי בראשון ככה שאני לא יכולה להגיד לך. בפרוש לא למדתי בשביל תואר למדתי תקשורת כי זה מה שרציתי לעשות, וזה מה שעשיתי התחלתי אני הייתי חלק מתחנת רדיו עם רייטינג גבוה עוד בשנה שניה שלי שם, וזה מקצוע- שאתה מגיע לחברה עם עבר כזה עוד שאתה באמצע התואר, זה נראה אחרת. אני חושבת שהיום המעסיקים יודעים שבתקשורת-המכללה האקדמית נתניה מובילה, המל"ג משבח.. אבל עזוב את זה- אני רואה אנשים שהשתלבו בעבודה מנתניה ואני רואה חברים של מראשון. אני מבינה את ההתלבטות אני פספסתי סמסטר מרוב שלא ידעתי על איזו מכללה ללכת ואני שמחה שבחרתי טוב. אני מחזיקה לך אצבעות, בהצלחה רבה.
סגור