פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני רוצה להתחיל ללמוד שנה הבאה סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. הבנתי שבאוניברסיטה העברית הקורס נלמד בתור דו-חוגי בשנה הראשונה ואז בשנה השנייה אפשר לעבור לחד-חוגי, בעוד בשבבן גוריון הלימודים נלמדים במסגרת דו-חוגית למשך כל התואר. בהנחה שאני רוצה להתמקד בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ולא בחוג השני שאאלץ להירשם אליו, מה אתם ממליצים? האם רמת הלימודים בדו-חוגי היא שוות ערך לחד-חוגי? האם זה אומר שאפסיד קורסים יותר מעמיקים בנושא הזה? אשמח לקבל חוות דעת והמלצות, כי המושגים האלו דיי חדשים לי ואני לא מבינה בהם הרבה
מירב טוליאן | 20:34  24/01/08
שלום אורטל התשובה תלויה בהעדפותיך. אם עניינך בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה נראה לי שהתואר החד חוגי יענה יותר על צרכייך מאשר התואר הדו- חוגי מאחר ותלמדי יותר קורסים מעמיקים בנושאים אלו . אולם, מבחינת השתלבות בשוק העבודה תואר דו – חוגי יכול לאפשר לך מגוון רחב יותר של תפקידים בהתאם לתחום הנוסף שתבחרי . בהצלחה.
סגור