פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
חיה | 20:47  27/01/09
אני יודעת שחפרו על זה בפורום אבל בכל זאת לא מצאתי מרגוע.. אני מאד רוצה ללמוד פסיכולוגיה וכנראה לפסיכולוגיה קלינית שצריך תואר שני. נרשמתי לבר אילן אבל סיכויי הקבלה שלי די קלושים. הפסיכומטרי :632 הבגרות: 100 האם זה נכון שרוב הסיכווים שלא אתקבל לתואר שני אם אעשה את התואר הראשון במכללה? והאם זה נכון שיש רק מספר מועט של מקומות שהתארים שלהם נחשבים?? תודה מראש! חיה.
שירי ליברמן | 09:50  28/01/09
חיה שלום קשה להתקבל לפסיכולוגיה קלינית , אני לא חושבת שיש קשר לכך אם למדת במכללה או אוניברסיטה כי מעבר לדרישה של ממוצע ציונים מרקיע שחקים נדרש גם ציון מתאם גבוה מאד וזה מבחן שהוא אחיד לכולם , בנוסף צריך גם לעבור ראיון קבלה ויש צורך בהמלצות טובות. בהצלחה
תודה על התגובה המהירה.. אז את אומרת שזה לא משנה איפה אלמד ואין שום עדיפות לאוניברסיטה או למכללה?
שירי ליברמן | 12:17  28/01/09
למיטב ידיעתי לא אמורה להיות בפועל קשה להתקבל לפסיכולוגיה קלינית הביקוש גדול מההיצע גם בוגרי אוניברסיטאות בממוצעים גבוהים לא בהכרח מתקבלים ממליצה לך גם ליצור קשר עם אחת האוניברסיטאות בהן נלמד התחום ולברר את תנאי הקבלה ממקור ראשון
סגור