פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, רציתי לשאול האם בכל המקומות שלומדים בהם פסיכולוגיה התואר הוא דו חוגי- כלומר חצי ממנו הוא פסיכולוגיה וחצי ממנו הוא שילוב עם כלכלה/מנהל עסקים/משאבי אנוש וכ"ו..או שניתן ללמוד תואר שכולו פסיכולוגיה בלבד..? מה היתרונות והחסרונות לכך..? בנוסף לכך, רציתי לשאול אם מישהו במקרה מכיר/שמע/יודע משהו על מכללת אחווה - אני מתכוונת ללימודי פסיכולוגיה שמתחילים בשנתיים באחווה ואז עוברים לשנה בבן גוריון והתואר של אוניברסיטת בן גוריון. זה טוב,סביר,מעולה רע..? תודה רבה מראש!
שירי ליברמן | 08:35  01/03/09
שלום עדי פסיכולוגיה באוניברסיטאות נלמד כדו חוגי יש אפשרות גם לחד חוגי מורחב במכללות יש תואר בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות , יש תכניות המשלבות את התואר עם התמחות/חטיבה או כתכנית דו חוגית עם תחום נוסף היכול לתת לך דגשים וידע בתחומים כגון- משאבי אנוש, כלכלה, ניהול, שיווק וכו שיכול להוות יתרון בהמשך לתארים שניים בתחום או בתעסוקה בתחום
בעתיד? איך השילוב הזה קרימינולוגיה פסיכולוגיה..?תורם במשהו..? כי זה השילוב שהכי מענין אותי.. תודה!!!
הי עדי, אני כמובן חושבת שזה מעולה ללמוד באחוה, אבל אני לא מאוד אובייקטיבית... :-) בכל מקרה, אם את זקוקה מאיתנו למידע נוסף על תוכנית הלימודים את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון 08-8588048, או ישירות במייל אליי. בנוסף, אם את רוצה לשמוע דעות של סטודנטים, את מוזמנת להעלות שאלה בפורום הקמפוס שלנו, או בפורום של הסטודנטים שלנו - צירפתי פה קישור (שירי - אני מקווה שאין בעייה לפרסם אותו פה, זה פורום רשמי של המכללה) בהצלחה! ענבל אלפיה מרכז מידע ורישום הקמפוס האקדמי אחוה
גילי | 17:10  19/03/09
לימודי פסיכואנליזה או קריאה לשעות הפנאי
סגור