פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
כבר הוחלט שמקצוע הלימודים יהיה מדעי ההתנהגות. ההתלבטות היא בין אחווה למכללה למנהל. בשניהם הייתי בפגישת ייעוצ. כל אחד מבטיח שאצלו הכי טוב. וזה בסדר. אם יש פה אנשים שלומדים במוסדות הנ"ל ויכולים להתייחס לדברים הטובים והפחות במקום בו הם נמצאים, זה אולי יעזור לי לקבל החלטה. כי אני כבר חייבת להגיע אליה. תודה מראש.
ואני משלבת את הלימודים עם ניהול משאבי אנוש (את צריכה לבחור בין 3 חטיבות בנוסף למדעי ההתנהגות: ניהול משאבי אנוש, תקשורת, קרימינולוגיה). אני מסיימת לימודיי בקרוב מאוד, זה הסמסטר האחרון שלי, ואני חייבת לציין שהתואר היה ממש מעניין ואני שמחה שבחרתי ללמוד פה. הלימודים היו מאוד מגוונים, הרבה קורסים שונים אחד מהשני, וזה מה ששמר על עניין בתואר- בין אם זה קורסים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה, בסטטיסטיקה, בכלכלה- היה ממש משולב. אני נהנתי בתקופה שלמדתי גם מסיבות אחרות, הכרתי פה מלא חברים שילוו אותי הלאה, בנוסף כל מה שרציתי, הרגשתי שיש עם מי לדבר, מבחינת מרצים, מזכירות- קיבלתי יחס אישי (ואני יודעת בוודאות שבמקומות אחרים זה לא קורה). אני לא יודעת מה קורה באחווה, אבל אני באמת ממליצה לך על המכללה למינהל, בתור אחת עם ניסיון. אשמח לענות לך על כל שאלה שתהייה...
כמה עלה לך התואר? ומהן אפשרויות התעסוקה? כמה ימים בשבוע מתקיימים הלימודים?
ממליצה לך *בחום* לבדוק אותה גם, אל תבחרי לפני שבדקת את כל האופציות. כשבדקתי אותם הופתעתי מכמה שהתוכנית מקיפה והמקום עצמו נחמד.
סגור